Ez valóban nem egy egyértelmű szituáció, az észrevételetek alapján beszéltünk is róla.
Ugyanakkor az X értékét ennél a lapnál először a lap idézési költsége során kell meghatározni. És itt hiába engedne a Táguló horizont akár 4-et is maximummal, mivel a lap költség 3-X és egyik lap költsége sem mehet 0 alá, ezért itt az X-nek van egy "fizikai" maximuma, ami a 3.
Ezután jön az, hogy létrejön a képessége, vagyis húzunk annyi lapot és kapunk annyi manát, amennyi az X. De mivel az IK miatt itt az X nem lehetett több, mint 3, ezért már ennél a képességnél sem növekedhet az értéke.
Persze ez egy új szituáció, ilyen eddig nem volt a játékban, valószínűleg faq-zunk is egyet róla. |
| Ez rejtély nekem is. Szerintem is ingyen 4mana 4lap. |
| Miért nem húzhatok 4 lapot a Sarki fénnyel? X = 4 |
| Erre a lapra molluszkot kell csinálni. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|